С участието си в Клиентски съвет битовите клиенти на "EVN България" ще имат възможност да предложат идеи и препоръки към дейността на компанията.
В периода до 31 октомври 2019 г. "EVN България" набира кандидати за участие в новия мандат на Клиентски съвет на компанията - група от клиенти, които участват в дискусии с представители на "EVN България". Новият състав на Клиентски съвет ще бъде за периода 2019 – 2021 г. , съобщават от дружеството.
Участниците в Клиентски съвет имат възможност да предложат конструктивни идеи и препоръки за дейността на компанията. За участие може да се кандидатира всеки пълнолетен гражданин, който е ползвател (битов или малък стопански) на услугите на дружеството по доставка на електроенергия.
Ще бъдат избрани до 24 участници. Участието е доброволно и безвъзмездно като "EVN България" покрива пътните разноски до и от мястото на провеждане на срещите, които са минимум два пъти годишно.
Достатъчно е кандидатите да попълнят електронния формуляр за кандидатстване: https://www.evn.bg/Home/Electricity/ClientCouncil.aspx или да изпратят писмено заявление за участие в свободна форма със следната информация: трите имена, клиентски номер или ИТН (измервателна точка номер), адрес, телефон и кратка лична мотивация за участие.
Кандидатите могат да изпращат своите заявления до 31 октомври 2019 г. включително по един от следните начини:
- по имейл: klientski_savet@еvn.bg
- по поща на адрес: EVN България, ул. Христо Г. Данов 37, 4000 Пловдив
- на място във всеки EVN Офис.
Подборът на участниците в Клиентски съвет ще се избират при спазване на изискванията за равнопоставеност. "EVN България" стартира Клиентски съвет през есента на 2013 г. под мотото „Вашите идеи създават промяна“.