Читател за "Виваком": Нека спрем това беззаконие и монополизъм!

share

В редакционната си поща получихме пореден сигнал за "Виваком" от нашия редовен читател Петър Генчев.

Novini.bg  публикува пълният текст на писмото на г-н Генчев.

"След сключен договор от моя страна за една година за пакет услуги - "Vivacom duo net + tv'' ми се наложи да си сменя настоящия адрес от един квартал на друг в София на 6-ия месец. Направих заявка за преместване на услугата във "Виваком" на 08.07.2011г. На следващия ден дойде техник, погледна блока и каза: ''Не можем да осъществим монтажа на тази страна - няма видимост за сигнала на чинията''. Аз заявих, че ще осигуря достъп до другата ''видима'' страна на следващия ден. Техникът ми отговори, че трябва нова заявка в такъв случай и аз  звъннах на тел.123 и направих заявка на 09.07 2011 година. До 26.07 никой не дойде да ми монтира услугата, за която си бях платил дотогава изрядно. Последваха позвънявания на оператори 5-6 пъти и отговорът бе един и същ - ''чакайте, те ще дойдат''. Тъй като не издържах вече на това информационно затъмнение на 27.07 2011 година посетих отново магазин на "Виваком" и отново пуснах писмена заявка за втори път. Техник дойде чак на 01.08. 2011 година. По време на монтажа на кабелната чиния помолих техникът да се обади на колегата, който отговаря за интернета, за да побърза, тъй като бързах за работа, при което той ми заявява: ''вашата поръчка е само за кабелна".

Останах напълно втрещен как може след като договорът е пред мен и на него пише, че услугата, която дотогава съм ползвал 6 месеца е пакетна "Vivacom duo net + tv'', а и на подадените заявки, които бях направил също пише, че услугите са пакетни. Веднага позвъних на оператора и той ми отговаря: "извинявайте господине, грешката сигурно е в магазина при подаване на заявката, във вашия документ пише, но при нас не е достигнала такава информация".......и т.н. Аз заявих, че трябва да дойдат и от другата фирма и да си монтират и другата услуга, при което те ми казаха, че нямало как да стане днес. Аз заявих, че няма да разпиша документа за преместването, докато не ми монтират и двете услуги - кабелна и интернет, както си ми е по договор. Кабелният техник се обърна и каза: ''ние няма да ти монтираме тогава нищо, след като няма да разпишеш'' и си тръгна.

Следващите дни последваха отново 10-ки разговори на тел.123, отново обещания и така повече от месец без никой да монтира услугите. Дойде вече септември. Фактурите си идваха всяка на стойност почти 50 лв., защото имах и СИМ карта към "Виваком", а кабелна и интернет нямах. При поредното ми ходене до магазина им казах, че искам да си платя само телефона, тъй като имам проблем с другата пакетна услуга. Служителката ми заяви, че не може защото били ''пакетно'' свързани услуги и  трябвало да заплатя цялата стойност на фактурите, при което отказах и следващите дни ми спряха и телефона. Поисках от служителите в магазина да ми извадят справка за фактурите, които от началото на договора до тогава бях си плащал коректно, за да подам жалба в Комисията за защита на потребителите и те ми заявиха, че системата не позволявала такава услуга. Казаха ми само: ''мога да ти го напиша на ръка какво и на коя дата сте си плащал досега, но не мога да ти го дам на лист черно на бяло". Представяте ли си? Магазин за телекомуникационни услуги в 21 век не могат да ми принтират платените от моя страна фактури. Поисках да си прекратя договора, който изтичаше декември месец, но не можело, тъй като съм имал да плащам. Сега е 02.2012г. и през седмица от някаква си агенция по взимания ми звънят, вече 3-ти месец, че дължа еди си колко лева и ако не заплатя скоро щели да станат хиляда и еди си колко .... излишен психологически тормоз ... а те даже нямат нищо общо с "Виваком".

Питам вашите читатели и вас самите? Как е възможно това в европейска, правова държава, в 21 век , а се случват такива работи. Явно е, че договорът не е спазен от страна на "Виваком", защото в него е записано, че до 20 работни дни трябва да осъществят преместването на услугата. Явно е, че служителите на "Виваком" са некомпетентни, прехвърлят си топката от една страна на друга, само и само да се отърват по-бързо от мен на линията, в магазина като чуят за проблеми изведнъж стават страшно некомпетентни... не било тяхна вината, не бил за тях такъв случай.... позвънете на оператор , т.е. спасявай се сам. Не съм някой скандален тип, не съм правил проблеми на служители в магазин или на телефонните оператори, но вече е нетърпимо. На 25 г. съм, грамотен мъж, знам си правата - подадох жалба в магазините им, подадох жалба и в Комисията за защита на потребителите, а от там ми отговориха да се обърна към Комисията по телекомуникациите, защото те отговаряли пряко за тях или да се стигне до съдебен спор. Сигурен съм, че има и много други с подобни или различни случаи на дискриминации като моя, но нека спрем това беззаконие и монополизъм", пише още нашият читател.

Ако и вие сте жертва на некоректно отношение  от Виваком, пишете на novini@novini.bg, а ние ще продължим да търсим мнението на търговския директор на компанията Александър Димитров (на снимката).




Водещи новини

Още новини