Над 250 000 битови клиенти на ЧЕЗ предпочитат да плащат безкасово сметките си за електроенергия.
Това съобщиха от пресцентъра на дружеството.
За целта те използват банките, интернет, терминални устройства или мобилния си телефон. Най-предпочитаните начини за безкасово разплащане са по интернет и директния дебит на банките.
Броят на осъществените безкасови транзакции за периода януари - март е 752 000, с което достигна 17 на сто от общия брой плащания през тези месеци. От тях 281 000 плащания са извършени по банков път.
За първото тримесечие на тази година се регистрира и ръст от 14 на сто при интернет плащанията - над 468 000, спрямо същия период на миналата 2017 година, отчитат от дружеството.
Безкасовите начини на плащане спестяват време и усилия на потребителите и ги правят независими от мястото и работното време на касите. През последните години устойчиво нараства броят на клиентите на ЧЕЗ, които предпочитат да бъдат обслужвани от разстояние, допълват от ЧЕЗ.