СО започва кампания за намаляване на хранителните отпадъци

pixabay.com
share

С конкурс за анимационен супергерой, започва кампанията на Столична община за намаляване на хранителните отпадъци.

Това съобщиха от пресцентъра на Столична община. Конкурсът адресира най-малките и очаква от тях да изпратят своите рисунки до 31 март на имейл office@credobonum.bg.

Пред децата няма никакви ограничения, освен че супергероят трябва да е забавен и духовит, защото на следващия етап от кампанията ще се „очаква“ той да „разказва“ колко важно е да намалим хранителните отпадъци като: - пазаруваме разумно; - съхраняваме хранителните си отпадъци; - готвим, използвайки до край останалото в хладилника; - изхвърляме хранителните си отпадъци отделно от опаковките.

На 12 април екипът на Столична община ще обяви и победителят в конкурса и ще даде официалния старт на кампанията си.

Кампанията се реализира в рамките на проект TRiFOCAL London (Transforming City FOod hAbits for Life), с координатор организация „Resource London“, създадена в партньорство между WRAP и LWARB - заедно с Groundwork London. TRiFOCAL се финансира от програма LIFE на Европейския съюз, проект номер LIFE15 / GIE / UK / 000867.

Водещи новини

Още новини