Община Шумен предоставя осем нови електронни услуги чрез официалния си сайт - www.shumen.bg, съобщиха днес от пресцентъра й.
На сайта може да се направи справка по електронен път за дължимите данъци и таксата "битови отпадъци". За целта се получава клиентски идентификационен номер, който се издава еднократно и безплатно от общинската данъчна служба, и се предава лично или на упълномощено лице.
През менюто "Информация и услуги" има възможност да се подаде и заявление за записване в приемния ден на кмета, заместник-кметовете и секретаря на общината.
Информация за нередност може да се изпрати по електронен път от рубриката "Подай сигнал за нередност". За целта е необходимо само да се попълни бланка, в която да се посочат името на подателя и информация за обратна връзка. От същата рубрика гражданите ще могат да се информират какво съдействие и от кого могат да получат по Закона за достъп до обществена информация.
По електронен път, с универсален електронен подпис, ще могат да се подават заявления за издаване на удостоверение за декларирани данни; за наличие или липса на задължения по Закона за местните данъци и такси; декларация за облагане с патентен данък; удостоверение за постоянен и настоящ адрес; заявления за издаване на разрешение за летни маси към заведенията за хранене и развлечения, за издаване и заверяване на копие на проектна документация и удостоверения за факти и обстоятелства, касаещи поземлени имоти.
Във втората част на заглавната страница на сайта е публикувана и подробна информация за дейностите в различните направления на общинската администрация.
Община Шумен предоставя нови електронни услуги
- 23.06.2017 | 17:26
- 950