3570 клиенти на ЧЕЗ останаха без ток заради изкопни работи

cez.bg
share

Изкопни работи на строителни фирми оставиха клиенти на ЧЕЗ без електрозахранване. Два пъти вчера бяха скъсани кабели на компанията от строителни фирми във връзка с изграждането на северна скоростна тангента в София, съобщиха от пресцентъра на ЧЕЗ България.

В 17:50 часа на 21 декември беше прекъснат кабел, което остави без електрозахранване 1530 домакинства, а само 25 минути по-късно беше нанесена нова повреда, като в резултат 2040 клиенти останаха на тъмно. Засегнати бяха домакинства в Мировяне, Нови Искър, Требич, Илиянци, Волуяк, Връбница, Житен и Мрамор. Те останаха без ток за 2 часа. За пореден път електрозахранването на клиенти на компанията прекъсва по време на строежа на пътното трасе. Последният случай беше на 5 декември, когато без ток останаха стопански потребители в промишлената зона на кв. Илиянци.

„Изкопните работи на строителни фирми редовно причиняват неудобства на нашите клиенти, като само заради строежа на северната скоростна тангента това се случва вече повече от 15 пъти.

От ЧЕЗ призовават строителните фирми да спазват процедурите по съгласуване на ремонтите“, каза Виктор Станчев, дирекция „Експлоатация и поддържане“ в ЧЕЗ Разпределение България. Нормативните процедури изискват фирмите, които извършват строителни дейности, да уведомят предварително ЧЕЗ за местата, на които ще работят.

Те могат се свържат с компанията по факс 02/920 19 74, на денонощната телефонна линия 0700 100 10, на имейл на адрес zaklienta@cez.bg или през центровете за обслужване на клиенти.

Водещи новини

Още новини