Шефът на столичния КАТ: Който чака 40 мин. на опашка, лично аз ще го обслужа

share

Всеки, който чака повече от 40 минути на опашка в КАТ, ще бъде обслужен лично от началника, т. е. от моя милост.

Вярно че по-рано хората идваха по няколко пъти при нас, актовете им се оказваха нерешени, чакаха на опашки. Сега в КАТ един инспектор посреща с усмивка и напътства всеки. Хората минават за 15-20 минути. Отворили сме 33 гишета. Аз всеки ден минавам и питам гражданите как е. Видим ли, че има повече хора, обслужваме ги и после си вършим другата работа - окомплектоване на преписки и т. н. Вече е удоволствие да дойдете в КАТ, заяви Богдан Милчев, шеф на КАТ - София, в интервю за в. "Труд".


"Като ме назначиха за началник на КАТ, аз поисках статистика - колко убити пешеходци има в София. И видях, че са много - 25 за миналата година! Тази година са с 6 по-малко, но това не е достатъчно. Всеки месец над 100 пешеходци ги бута автомобил! Това е страшен стрес, даже и да оцелеят! Гледах ги един ден през прозореца на едно заведение в центъра на София как притичват между колите като че светофарите не съществуват. 3000 пешеходци глобихме за неправилно движение по пътното платно! Символична глоба - 10 лв., да, но нека кажат за нея на децата, на жената, на познатите си - да ги подсетят, че е задължително да се минава на зебра. 1500 шофьори сме глобили пък, че не дават предимство на пътека. Пешеходецът иска да пресече, а те бързат пред него, зад него, а той подтичва, спъва се. Резултатът от глобите? Ето: през юни около 10% от шофьорите спираха на пешеходни пътеки. Колегите ми носеха по 10-15 акта на ден, а сега по четири-пет. 60-70% от шофьорите се научиха вече да дават предимство на пешеходеца", казва шефът на столичния КАТ.

"Всички полицаи имат право да спират и проверяват. Но скоро пътните полицаи ще се различават ясно от другите, ще видите как. Те ми казват: “Шефе, не е проблемът в нас.” Отговарям: “Убедете ме, че е така. Бъдете полезни на хората, те ще го оценят.”, заявява още Богдан Милчев.

Водещи новини

Още новини