Стотина жалби за няколко дни са подадени срещу "Топлофикация"

share

Стотина жалби за няколко дни са подали клиентите на столичното дружество "Топлофикация", заяви пред БНР един от тримата обществени посредници, назначени да посрещат недоволството на потребителите.

62 от сигналите са подадени писмено, а 40 са устни. Повечето от жалбите са свързани с несъгласие с изравнителните сметки за парно и топла вода, каза омбудсманът Деан Дянков.

"Тук също трябва да се обърне внимание, че преди да стигнат нещата до фактуриране от страна на „Топлофикация", изравнителната сметка е трябвало да бъде възразена в топлинния счетоводител. И при положение, че абонатът не го е направил това нещо, не си е направил труда да възрази изравнителната сметка, да каже, че не е съгласен с нея, вече като се стигне до фактура от „Топлофикация" нещата стават по-сложни. Мисля, че и там могат да се намерят някои решения, но основно абонатите трябва да гледат и да сравняват с предходен период какво са ползвали, защото така излизат общо взето отговори на много въпроси", заяви Дянков.

До края на тази седмица ще е готов и сайтът на омбудсманите на столичната топлофикация.

Водещи новини

Още новини