Д- р Николай Михайлов: Социолозите имат навика да работят като пиар агенции

share

"Социолозите имат навика да работят като пиар агенции на съответните партии. Между тях съществуват някакви засекретени, неприлични за публикуване отношения, които вероятно имат и някакъв финансов характер", каза в интервю за БНР д-р Николай Михайлов.

"Имам сведения за такъв тип доверителни разговори, в които съответна социологическа агенция, след кратък разговор, кандисва да даде горната граница на статистическата грешка за партия в упадък. Тази агенция би могла да даде долната граница, но избира това с обяснението "тъй като сте ми симпатични". Това е една илюстрация на игрови подход в нещо, което е много по-сериозно, защото грубите отклонения от социологическата, политическата и прочие очевидности имат съвършено различна мотивация от тази игра. Мира Радева желае да бъде център на вниманието, включително и с такъв тип рисковани социологически жестове", добави д-р Николай Михайлов.

"Разликата между ГЕРБ и БСП не е строго фиксирана и ние не знаем истината до края. Тя даде някакви зашеметяващи цифри, но има цифри, които се приближават до това – така се говори. Има социологически агенции или поне една, за която чух, която има сходни резултати, но се свени да ги публикува по някакви причини", каза още той.

Във връзка с отношенията между Иван Костов и Надежда Нейнски, д-р Михайлов коментира: "Знам колко дълбоко травматична е реалността на дясното пространство, колко дълбоко гузна е тя. Това е едно семейство в развод, което вечно подновява усилията си да възстанови брака си с памет за изневери и прелюбодействия и без никакво доверие".

"Мисля, че тези избори няма да бъдат фалшифицирани, тъй че да има основание да не бъдат признати. Накрая изборите ще бъдат признати, защото загубата на БСП се оказва катастрофална от гледна точка на заявените намерения на лидера й да победи ГЕРБ", посочи д-р Николай Михайлов.

Водещи новини

Още новини