МОН не били виновни за трудния материал в учебниците

share

Рецензентите могат да имат препоръки, а авторите да ги приемат или отхвърлят.

Така заместник-министърът на образованието Ваня Кастрева коментира проблема, че възможно най-простите неща в учебниците са обяснени по възможно най-сложния начин.

Става думи за термини като фораминифери, дифугия и арцела, които децата откровено признават, че им е трудно да разберат.

Нека, като говорим за текста, да не обвиняваме МОН, призова тя.

По думите й проблемът може да бъде решен с промяна в закона.

Мнението на учителите е, че учебният материал, по биология специално, е доста труден за учениците, защото е написан на висок академичен стил и почти 80% от уроците въвеждат термини и понятия, които децата не са чували.

Според преподавателите липсват достатъчно часове за усвояване на материята.

Водещи новини

Още новини