„За да се движи автобусът на територията на България и Турция, шофьорът е представил някакви документи. При влизане в страната граничните власти проверяват всички документи на превозните средства и водачите. Лицензът е сред тях, така че документ е бил представен. Дали той е бил истински, дали е бил за това превозно средството, това ще се изяснява”. Това коментира директорът на Изпълнителната агенция „Автомобилна администрация" Бойко Рановски в ефира на Нова телевизия.
„Фирмата превозвач получава лиценз за извършване на съответния превоз. Според броя на автомобилите, с които разполага, фирмата ги вписва и получава такъв брой копия на лиценза. При придвижване във всеки автомобил трябва да има такова копие. В този автобус може би е имало копие, което не е бил за него и този автобус не е бил вписан в регистъра в Северна Македония, но това не може да се провери на пътя, а единствено със запитване до съответните власти в Северна Македония”, категоричен бе той. „На влизане в Турция също е бил показан този документ”, каза още Рановски.
„Случаят ще бъде изяснен от компетентните власти”, добави той.
По думите му времето от влизането на автобуса в България до мястото на инцидента е около 5 часа. „Това за изминаване на 300-320 км е нормално. Трябва да се изясни кои са местата и точните часове, в които е спирал и почивал, за да стане ясно дали се е придвижвал със допустимата скорост за България”, посочи директорът на Изпълнителната агенция „Автомобилна администрация".