Телефонни измамници се представят за служители на ЧЕЗ

share

Телефонни измамници се представят за служители на ЧЕЗ, съобщават от дружеството. За по-добра защита на личните данни компанията призовава клиентите си да се абонират за електронна фактура - тя е по-сигурен, по-удобен и по-защитен вариант на хартиения носител, от който злонамерени лица биха могли да събират лични данни.

Нов опит за измама, в който се злоупотребява с името на ЧЕЗ, разкриха клиенти на дружеството. Измамници се обадили по телефона на жителка от София, представили се за служители на ЧЕЗ и след кратък разговор, в който показали, че знаят нейния адрес и други лични данни, я уведомили, че синът й е претърпял токов удар. Жената обаче изразила съмнение и те прекратили разговора, информират от дружеството.

"Невъзможно е служители на ЧЕЗ да се обаждат с информация за пострадал човек. Очевидно е, че става дума за опит за измама", заявява Димчо Станев, директор "Обслужване на клиенти" в ЧЕЗ - България. Той припомня, че по никакъв повод служители на ЧЕЗ не събират пари при посещение на абонат. Разплащания се извършват единствено на определените за това места - в пощенските клонове, в касите на "Изи пей" и "Фаст Пей" е-Пей и по банков път.

ЧЕЗ призовава при съмнение за злоупотреби, корупционни практики и други нередности, в които се злоупотребява с името на компанията, да се подават сигнали в МВР. Всеки служител на ЧЕЗ е длъжен при поискване да се легитимира със своята служебна карта, която съдържа трите имена, длъжността и снимка. На гърба й има телефонен номер, на който клиентите могат да проверят самоличността на служителя. При отказ да се предостави картата потребителят има право да поиска съдействие от полицията.

Водещи новини

Още новини