Телефонни измамници се представят за служители на ЧЕЗ, съобщават от дружеството. За по-добра защита на личните данни компанията призовава клиентите си да се абонират за електронна фактура - тя е по-сигурен, по-удобен и по-защитен вариант на хартиения носител, от който злонамерени лица биха могли да събират лични данни.
Нов опит за измама, в който се злоупотребява с името на ЧЕЗ, разкриха клиенти на дружеството. Измамници се обадили по телефона на жителка от София, представили се за служители на ЧЕЗ и след кратък разговор, в който показали, че знаят нейния адрес и други лични данни, я уведомили, че синът й е претърпял токов удар. Жената обаче изразила съмнение и те прекратили разговора, информират от дружеството.
"Невъзможно е служители на ЧЕЗ да се обаждат с информация за пострадал човек. Очевидно е, че става дума за опит за измама", заявява Димчо Станев, директор "Обслужване на клиенти" в ЧЕЗ - България. Той припомня, че по никакъв повод служители на ЧЕЗ не събират пари при посещение на абонат. Разплащания се извършват единствено на определените за това места - в пощенските клонове, в касите на "Изи пей" и "Фаст Пей" е-Пей и по банков път.
ЧЕЗ призовава при съмнение за злоупотреби, корупционни практики и други нередности, в които се злоупотребява с името на компанията, да се подават сигнали в МВР. Всеки служител на ЧЕЗ е длъжен при поискване да се легитимира със своята служебна карта, която съдържа трите имена, длъжността и снимка. На гърба й има телефонен номер, на който клиентите могат да проверят самоличността на служителя. При отказ да се предостави картата потребителят има право да поиска съдействие от полицията.
Телефонни измамници се представят за служители на ЧЕЗ
- 04.08.2016 | 11:04
- 2107