Намаля продажбата на винетки

share

Четири процента спад на приходите от винетки отчита Агенция “Пътна инфраструктура” (АПИ) през първото тримесечие на годината, цитирани от в. Труд.

За същия период на 2011 г. от продажбата на стикери в агенцията са влезли 132 млн. лв., докато през януари-март тази година приходите са били 127 млн. лв., сочи справка от АПИ, предоставена на вестника.

Това се случва за първи път от 2009 г. насам. Досега приходите нарастваха всяка година, без цените на винетките да са променяни.

Тенденцията е неприятна, тъй като традиционно в началото на годината продажбите са най-големи, като се купуват най-вече 12-месечни стикери. Статистиката сочи например, че за цялата 2011 г. са продадени 6,8 млн. винетки на стойност 205 млн. лв., или 64% от този оборот е направен през първото тримесечие на годината. За цялата 2009 г. приходите бяха общо 184 млн. лв., а за 2010 г. - 194 млн. лв.

Водещи новини

Още новини