Не очакваме днес да се финализира целият процес. Това каза изпълнителният директор на Съюза на международните превозвачи Йордан Арабаджиев в сутрешния блок на Нова телевизия по повод днешното обсъждане на предлаганите промени в правилата за работата на дружествата за международни пътни превози Комисията по транспорт на Европейския парламент.
Чухме, че едва ли не всички български шофьори се дрогират, за да изпълняват курсовете си, което е долна инсинуцация, заяви Арабаджиев.
Наясно сме, че тази битка ще бъде много трудна. Това е обмислено много добре от страна ан нашите западни апртньори и техният стремеж да фалират един успешен бизнес в Източна Европа може и да стигне до успех в даден момент, посочи изпълнителният директор на Съюза на международните превозвачи.
При срещата си с еврокомисар Булц изготвихме компромисен пакет с контрапредложения, които се надяваме да бъдат приети, уточни той.
Доволни сме от действията на нашето правителство, виждаме, че българските политици разпознаха нашата кауза като национален интерес. Ако исканията ни не бъдат приети, сме готови на всичко - на протести в Брюксел, в Западна Европа. Бизнесът е притиснат до стената и ако промените бъдат приети, ще фалираме до няколко години, каза още Йордан Арабаджиев.
Според Мария Кавръкова, юридически консултант на Съюза на международните превозвачи, мерките са взаимосвързани. От предложенията, които ще се обсъждат днес, се вижда, че се задълбочават различията между държавите. Разбрахме обаче, че няма желание за компромис от другата страна и че нашите основни аргументи изобщо не се разглеждат, посочи Кавръкова.