България е малък пазар, но има преимущества като розовото масло, което може да изнася за Китай. Това заяви директорът на Агенцията за малките и средни предприятия Евгени Иванов, който е в азиатската страна заедно с бизнес делегация водена от председателя на парламента Михаил Миков.
По думите на Иванов Китай е огромен и бързо развиващ се пазар, от който страната ни трябва да се възползва, информира БНР. По думите му освен розовото масло в Китай можем да изнасяме вино и храни, както и да предложим туристически маршрути, строителство, фармация и застраховане.
Има място и за български проекти в най-новата индустриална зона край китайския град Чунцин, където вече се намират стотици заводи на световни марки, става ясно от домекините на делегацията.
След Чунцин бизнесмените ще представят своите продукти и пред потенциални партньори в Пекин. Като цяло родният бизнес има по-смели очаквания – да намери нови партньори и да се опита да стъпи, макар и плахо, на големия китайски пазар.