ЧЕЗ създава Потребителски съвет заради клиентите си

share

ЧЕЗ подготвя създаването на Потребителски съвет в продължение на своята политика за подобряване на комуникацията с клиентите и гарантиране на независима оценка и координация при защитата на техните интереси, съобщиха от компанията.

В него ще участват представители на компанията, на неправителствени организации и експерти.

„Смятам, че със създаването на Потребителски съвет ще можем да отговорим в максимална степен на потребностите на нашите клиенти и ще защитим техните права”, каза Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България.

Потребителският съвет ще консултира компаниите на ЧЕЗ в България с цел провеждане на по-ефективна потребителска политика, ще дава становища и ще прави предложения за подобряване на обслужването.

Съветът ще бъде независим орган по отношение на търговските дружества "ЧЕЗ Разпределение България" АД и "ЧЕЗ Електро България" АД. Той ще бъде на пряко подчинение на регионалния мениджър на ЧЕЗ за България и ще работи в тясно сътрудничество с енергийния омбудсман и с потребителските организации в България.

С цел да подобри обслужването и да повиши доверието на клиентите си на 11 март ЧЕЗ създаде първата в България институция енергиен омбудсман. На позицията бе назначен Радослав Димитров, чиято дългогодишна кариера в енергетиката е свързана предимно с обслужването на клиентите. Основната функция на омбудсмана е да проверява всеки казус, в който потребителите са останали недоволни от решенията, взети от компаниите на ЧЕЗ в България.
 

Водещи новини

Още новини