Заради пандемията варненски хотелиер въведе иновация в обслужването на туристите

Pixabay
share

Заради пандемията с COVID-19 варненският хотелиер Атанас Карагеоргиев въведе иновация в олинклузив храненето на туристите.

Своеобразната поточна линия днес бе представена за пръв път пред представители на бранша, съобщава БТА.

Какво да не си поръчвате от заведенията за бързо хранене

Карагеоргиев посочи, че е внесъл документи за иновация в изхранването в Патентното ведомство. Линията позволява никой от гостите да няма пряк досег с храната. С разсипването ѝ в чиниите се занимава готвачът, който е с предпазни средства. Между клиентите и линията има стъклена преграда.

На практика гостите не ползват общи прибори, а директно си вземат чиния с предпочитаната от тях храна. Над линията са разположени специални лампи, които, освен че подгряват ястията, и дезинфекцират. Тъй като обслужването става много бързо, клиентите могат спокойно да спазват изискването за спазването на над метър разстояние един от друг. Все още броят на туристите е изключително малък, допълни Карагеоргиев.

Неговата прогноза беше, че месец юли също ще бъде много слаб, като раздвижване се очаква чак през август. Според Карагеоргиев в сектора няма ясна държавна политика за подкрепа, което затруднява бизнеса и го държи в позиция на изчакване.

Проблеми създава липсата на оборотни средства, увеличава се междуфирмената задлъжнялост и, ако доставчиците са склонни да правят компромиси, фирмите-монополисти изобщо не проявяват разбиране към ситуацията, каза още Карагеоргиев.

Водещи новини

Още новини