Тайни клиенти ще проверяват качеството на туристическите услуги по хотелите от следващата година. Това съобщиха от Bulgarian Travel Academy вчера по време на пресконференция в БТА. Идеята дошла, след като за втора поредна година инспектори от организацията проверили туроператорски агенции в страната чрез метода на таен клиент, обясниха от Travel Academy, цитира в. "Телеграф".
От направеното проучване става ясно, че масово офисите на агенциите са луксозни, подредени и ни примамват с приятна обстановка, но комуникацията и гъвкавостта по време на разговор липсва. Това стана ясно от подготвения анализ, който бе представен от Ива Господинова, член на тайните агенти.
"Идеята на метода на тайния клиент е наш служител да се представи като потенциален турист и да оцени качеството на предоставяната услуга, както и обслужването", обясни Ива Господинова. По думите й от 14 запитвания по телефона за конкретна оферта само при едно клиентът е поканен за разговор в офис, което не говори за високо ниво на обслужване.