550 лева глоба наложи Комисията за защита на потребителите на пловдивска фирма, стопанисваща хотел с открит басейн до Пловдив. До наказателното постановление се стигнало, след като клиент на басейна се оплакал, че водата била зелена на цвят и от нея изскочили две жаби. Сумата е потвърдена преди дни от пловдивския съд, където глобената фирма обжалвала санкцията, пише "Монитор".
На 17 юли 2016г. потребителят посетил открития басейн на хотела. За вход на двама възрастни платил 20 лева и получил фискален бон. След настаняване на шезлонгите потребителят установил, че водата е със зеленикав цвят и мръсна, а по-късно от басейна изскочили две жаби. Клиентът направил и снимки, за да не се усъмни някой в думите му. След това решил да си тръгне, но преди това отишъл до служителя на входа и си поискал обратно 20-те лева. Служителят му отказал и клиентът пожелал да се срещне с управителя на обекта, за което отново получил отказ. Така той пуснал жалба до Комисията за защита на потребителите, откъдето изпратили проверка на басейна. Пред служителите на комисията от обекта представили регистър на рекламациите, в който отсъствало оплакването на клиента с жабите. Последната предявена рекламация, описана в регистъра била от 5 декември 2014г. Оплакването на клиента от 17 юли 2016г. за мръсна вода и жаби липсвало в регистъра. От Комисията за защита на потребителите уточняват пред съда, че според Закона за защита на потребителите има възможност за предявяване на рекламация на потребителска стока до 2 години от доставката й, но не по-късно от 2 месеца от установяване на несъответствието. Рекламацията за услуги може да се направи до 14 дни от откриването на несъответствието. В случая с недоволния клиент, той е поискал веднага да му бъдат върнати парите, но това не било сторено и законът бил нарушен. Затова и глобата от 550 лева била потвърдена, като решението не е окончателно и може да бъде обжалвано.