Проверяваме всички сигнали, подадени до Министерство на туризма и ще продължим да го правим, защото това е наше задължение по закон. Това заяви министърът на туризма Николина Ангелкова по повод съобщения, че касовата бележка, издадена от заведение в Харманли била шега, направена от клиенти на заведението, съобщиха от пресцентъра на ведомството.
Министерство на туризма може да се самосезира и по информация в медиите, но случаят със сладкарницата в Харманли изобщо не е такъв. Сигналът за касовата бележка "Нищо за 5 лв." е подаден на официалния имейл на Министерството на туризма за жалби и сигнали, на 18 август 2017 г. в 18,20 часа. Той гласи: "само в България - сметка "нищо - 1 час- 5 лв. Без коментар…" Сигналът е изведен в деловодството на министерството с номер Т-94-Е-21 от 21 август 2017 г.
Министерството на туризма заявява, че подателят на сигнала не е анонимен. Той е издател на вестник за българите във Великобритания и впрочем това е същият човек, подал и сигналът за такса "изискване на клиента", при която заведение в Кранево бе начислило неправомерно 2 лв. допълнително от потребителите.
"Радвам се, че Министерството на туризма реагира на нашите сигнали и се надявам да стане всеобща практика на сънародниците ни в България да се обръщат към институциите при проблеми от всякакъв вид. Само така проблемите ще могат да бъдат решени." Това пише до министерството реалният подател на сигнала за заведението в Харманли.
Както бе обявено, експертите на Министерството на туризма ще извършат проверка за съответствие на категоризацията на заведението в Харманли, независимо че само часове след огласяване на случая то е излязло в ремонт.
Уважаваме чувството за хумор на всеки, но експертите ни работят за надграждане на рекордните резултати, постигнати през последните години в българския туризъм с усилията на целия бранш – инвеститори, хотелиери, туроператори и техните служители. За всички тях имиджът на туризма не е и няма да бъде шега. Министерството на туризма призовава гражданите да бъдат бдителни към подобни ситуации и при нужда да сигнализират на телефон +359 2 90 46 833 или на и e-mail: control@tourism.government.bg.
Ангелкова: Проверяваме всички подадени сигнали и ще продължим да го правим
- 23.08.2017 | 15:14
- 1911