Министърът на туризма Николина Ангелкова проведе работна среща с членовете на Изпълнителния борд на TUI Group Себастиян Ебел и Дейвид Бърлинг и с други представители на световния туроператор.
По време на разговора им в Св. Влас в края на работната седмица бяха обсъдени възможности за стратегическо партньорство в сферата на туризма в България за сезон Лято 2018. В рамките на срещата министър Ангелкова представи приоритетите в политиката на Министерството на туризма, заложени в Годишната програма за национална туристическа реклама за 2018 г.
„България започва да става разпознаваема туристическа дестинация, като работим последователно в тази насока и залагаме на дигиталния маркетинг и интернет комуникациите. Натрупаният опит показва, че по-малките държави трябва да са по-иновативни и гъвкави в маркетинговите подходи, които използват, за да са максимално ефективни“, подчерта тя.
Представителите на TUI Group, които включват ръководители от хотелския бранд RIU на туристическата група, заявиха, че е много важно да се работи последователно в България, за да се гарантира качеството на туристическия продукт и увеличението на инвестициите в сектора.
Дейвид Бърлинг, член на Изпълнителния борд на TUI и главен изпълнителен директор на Северния регион на TUI, заяви: „Горди сме с това, че сме част от постоянно разрастващата се туристическа общност в България. Като глобална, интегрирана туристическа група, притежаваща стотици хотели и самолети из целия свят и имаща множество солидни и дълготрайни партньорства с местните хотелиери, ние сме в отлична позиция да спомогнем за стимулирането на още повече инвестиции в България. Това на свой ред ще осигури нови работни места и възможности за устойчив растеж. Очакваме с нетърпение да работим съвместно с министерството за промотирането на България като качествена и стойностна дестинация за почивка пред нашите клиенти по целия свят.”