Нов конкурс за туристическо лого на България

Булфото/Архив
share

До две седмици ще бъдат обявени детайлите за новия конкурс за туристическо лого на България, когато ще е финализирана новата методология за оценка. Това съобщи министърът на туризма Николина Ангелкова.

От ведомството ще се постарят сроковете да са максимално най-кратки, за да има ново лого за предстоящите рекламни материали. В конкурса може да участва всеки с нови предложения, уточни БНТ.

От думите на Ангелкова се разбра, че вече се работи по подготовката на зимния туристически сезон и през октомври в Пловдив ще има изнесено заседание на Националния съвет по туризъм по темата. За участие са поканени всички заинтересовани страни, в това число контролните институции и компаниите, ангажирани с инфраструктурата - вода, ток.

Ангелкова очаква засилен интерес от страна на туристите и към зимните ни курорсти. Що се касае до лятото, министърът информира, че за първите три месеца на лятото ръстът в туризма е 20 на сто. За първите шест месеца приходите са с около десет на сто повече спрямо предходната година.

Водещи новини

Още новини