Ким Кардашиян се цели в "Уолстрийт"

Getty Images
share

Ким Кардашиян използва социалните медии, за да разширява процъфтяващата си бизнес империя, пише Profit.bg.

“Не се опитвам да ребрандирам имиджа си. Опитвам се да използвам социалните медии, за да разбера какво харесват моите почитатели и да създам марка за тях,” заяви риалити звездата и предприемач в интервю за CNBC, направено на Нюйоркската фондова борса.

“Когато се допитам до моите почитатели в социалните медии, те търсят мода, продукти за красота, правилно хранене и парфюми,” каза още тя.

На базата на тези изводи Ким и сестрите й са решили да влязат в партньорство с компанията "BoldFace", в която красавицата има 10-процентен дял, за да създадат серия козметични продукти.

Водещи новини

Още новини