Продажбите по време на най-голямото търговско онлайн събитие в САЩ, известно като "Кибер понеделник", може да достигнат до рекордните 11,6 милиарда долара, тъй като намаленията на всякакви стоки, от пижами до безжични слушалки "Еърподс" (AirPods), карат потребителите да натискат бутона "добави в кошницата" въпреки натиска на инфлацията, предаде Ройтерс.
Продажбите в рамките на "Кибер понеделник" ще достигнат между 11,2 и 11,6 милиарда долара, което е увеличение с 8,5 процента спрямо предишната година, тъй като изтощените от инфлацията потребители отлагат от седмици пазаруването за празниците в очакване на намаления, се прогнозира в доклад на "Адоби Аналитикс" (Adobe Analytics).
Компанията за пазарни анализи, която измерва електронната търговия, анализирайки транзакции, осъществени на сайтове, има достъп до данни за продажбите, реализирани от 85 процента от най-големите онлайн търговци на дребно в САЩ, пише БТА.
Продажбите в рамките на "Кибер понеделник" през миналата година паднаха с 1,4 на сто, тъй като тогава търговците на дребно започнаха да предлагат продажбата на стоки на промоционални цени още от октомври и то в продължение на седмици.
През тази година обаче се очаква най-голямото еднодневно търговско събитие отново да се върне на мода, при което водещи вериги за търговия на дребно в САЩ, сред които "Таргет" (Target), "Мейсис" (Macy's) и "Бест бай" (Best Buy) очакват потребителите да се завърнат към модела на пазаруване отпреди пандемията, отбелязва Ройтерс.