Напук на кризата, родна компания инвестира в лозя. New Bloom Winery ще увеличи масивите си с още 2000 дка, което ще бъде най-голямата инвестиция във винарския сектор през тази година. С това гроздовите масиви на модерната винарна у нас ще ударят 8 000 дка. Новите лозя са край Правище и граничат с досегашните площи, с което производителят има възможност да „уедри“ терените си.
Винарната налага интересните немски сортове Дорнфелдер и Регент. Именно те се превърнаха във визитната й картичка. Тя е първата, която ги засади в тероара на Тракийска низина и те й се отплащат с уникални реколти. Дорнфелдер и Регент присъстват във винените марки PIXELS и Face 2 Face, в средния и висок ценови сегмент. Освен тях избата произвежда вина и от други 10 сорта сред които Шардоне, Совиньон блан, Сира, Каберне Совиньон, Мерло. На новите терени има засадени Мавруд, Мускат Отонел, Рубин и Сира.
„Радваме се, че успяхме да реализираме подобна мащабна инвестиция и то в труден период за българските изби. Така изпълняваме и поетия ангажимент да увеличим собствените лозови масиви с 30% от 2017 година, когато представихме новата корпоративна идентичност. С финализирането на сделката вече разполагаме с 8000 дка, което ни превръща в един от производителите с най-много собствени лозя в Тракия“, коментираха от винарната в Съединение. „Работата с доказано собствени масиви е залог за осигуряване на качествено вино, а и избата се обогатява с два традиционни български сорта като Мавруд и Рубин, което носи повече познание за екипа и е изключително ценно“, обобщи главният енолог Владимир Влъчков. „Определено виждаме повишаване на винената култура и засилен интерес към нови винени региони и сортове. Тук важна роля изиграха и самите производители. Те, като в това число включваме и нашата изба, трябва да продължат да полагат всички усилия да правят вкусни, балансирани вина в подходящо съотношение цена-качество“, допълват експертите от New Bloom Winery.
(платено съобщение)