Дженерали България регистрира ръст от 67% на продажбите по дългосрочни полици „Живот” за 2011 година чрез своите канали за масови продажби.
Тези резултати бяха обявени по време на Националната конференция по продажби на Групата, която се проведе в началото на седмицата в Пловдив. Дженерали България отчете изключително високи продажбени резултати и на най-новия си продукт – спестовна застраховка „ДАР“ в полза на дете.
Имущественото и автомобилното застраховане за 2011 година също бележат ръст спрямо 2010 г. Само през ритейл каналите в имуществените застраховки Групата реализира приход от над 2 млн. лв., а в Автомобилното застраховане - близо 16 млн. лева.
През 2011 г. над 600 нови консултанти са започнали работа за Дженерали България в цялата страна. Дженерали България е разширила регионалната си мрежа с 10 нови представителства.
По време на конференцията Дженерали отличи своите най-добри генерални представители за 2011 година, както и офисите с най-добри резултати от цяла България и финансовите си консултанти.
С тридневно пътуване до Париж бяха наградени 25 представители от цялата страна, работили най-активно през изминалата година.
Чрез томбола и в присъствието на нотариус бяха изтеглени 10 клиента на компаниите от Групата, получили право да бъдат включени в специалната ВИП програмата. Изтеглените щастливци ще пътуват до Рим в началното на лятото.
Дженерали България Холдинг EАД е част от Generali PPF Holding B.V., който оперира в 14 страни в Централна и Източна Европа. Чрез неговите дъщерни дружества, Generali PPF Holding управлява активи надхвърлящи 15 млрд. евро и обслужва повече от 13 млн. клиенти в региона. Generali PPF Holding B.V. е регистриран в Амстердам, Холандия, като основният организационен център на холдинга е ситуиран в Прага, Чехия. Generali PPF Holding B.V. представлява джойнт-венчър с участие на Assicurazioni Generali S.p.A. (51% дял) и PPF Group (49%).