Временни мерки и указания на ОЗК Застраховане АД

share

От застрахователното дружество ОЗК Застраховане оповестиха временни мерки и указания във връзка с въведеното у нас извънредно положение заради COVID-19:

УВАЖАЕМИ КЛИЕНТИ, КОЛЕГИ, ПАРТНЬОРИ,

Уведомяваме Ви, че ОЗК Застраховане ЩЕ ПРОДЪЛЖИ ДА БЪДЕ ВАШИЯТ ДОВЕРЕН ПАРТНЬОР И ЩЕ БЪДЕ ДО ВАС И В ТЕЗИ ТРУДНИ МОМЕНТИ.

Уверяваме Ви, че екипът на ЗАД "ОЗК – Застраховане", с внимание следим усложнената епидемична обстановка и полагаме възможните усилия да се предпазим взаимно.

За Ваша и Наша безопасност и спазвайки препоръките на специалистите ВИ ПРИЗОВАВАМЕ да посещавате нашите офиси и ликвидационни центрове, само след съгласуване по телефона и препоръка от наши служители, ако е невъзможно да бъдете обслужени от разстояние.

В тази връзка апелираме,

I. ЗА СКЛЮЧВАНЕ И ОТЧИТАНЕ НА ПОЛИЦИ:

Ако сте клиент:

Препоръчваме Ви да се свържете по телефона с нашите офиси, и да уточните и размените по e-mail условията, информацията, данните и документите, необходими за сключването на нужната ви полица, за да намалим максимално времето на престой в офисите ни.

Желателно е при посещение в офисите ни да сте снабдени с предпазни маски или шал.

Няма да се допускат в офисите лица с видими симптоми.

Останалите ще бъдат допускани и обслужвани по един. Моля, изчаквайте реда си навън, на достатъчно разстояние помежду си, в случай на наличие на опашка.

Ако сте застрахователен посредник:

Напомняме Ви, че през уеб-базирания портал WWWINS, можете да издавате следните видове застраховки:

- Гражданска отговорност на автомобилистите

- Гранична Гражданска отговорност на автомобилистите

- Злополука на пътниците в обществения транспорт

- Трудова злополука

- Каско на ППС

- Помощ при пътуване

- Достъпна сигурност за дома

- Стандартна – Първи риск за дома

- Медицински разноски в БГ за чужденци

Моля, изпращайте документите, необходими за сключване на полица по електронна поща на обслужващия Ви офис на Дружеството.

По същия ред ще се приемат и периодичните посреднически отчети.

Всички оригинални подписани документи и отчети, ще бъдат представени след изтичане на извънредното положение, обявено от Народното събрание на РБългария.

II. ЗА ЗАВЕЖДАНЕ НА ПРЕТЕНЦИИ

За да ни уведомите за събитие и да предявите претенция,

ВАШИТЕ УВЕДОМЛЕНИЯ ОЧАКВАМЕ:

При настъпили събития по всички видове застраховки (Злополуки, Имущество, Отговорности и др.) с изключение на Гражданска отговорност на автомобилистта и Каско на ППС, очакваме вашите уведомления на следният мейл:

claims@ozk.bg

При настъпили събития по застраховки Каско на ППС и Гражданска отговорност на автомобилистта, очакваме вашите уведомления на следният мейл:

lcsofia@ozk.bg

В случай на необходимост от заявяване на първичен и/или последващ оглед и посещаване на място на адрес, очакваме исканията ви на следният мейл:

ogledpps@ozk.bg

Типови уведомления може да намерите на сайта ни www.ozk.bg

СЛЕД ПОЛУЧАВАНЕ НА УВЕДОМЛЕНИЯТА:

- Ще регистрираме вашата преписка и ще ви уведомим за номера ѝ;

- Ще ви дадем инструкции за изпълнение – за намаляване и/или ограничаване на вредите;

- Ще ви дадем указания за комплектоване на преписката;

- Ще ви укажем пълно съдействие в слуай на необходимост от допълнителна информация за нашите услуги;

КАКВО НЕ ТРЯБВА ДА ЗАБРАВЯТЕ?

- Не забравяйте да ни посочите e-mail адрес и телефон за връзка за контакт с вас и/или упълномощено от вас лице;

- Не прилагайте снимки, документи или други файлове, когато ни уведомявате за събитие с писмо по електронната поща, те ще ви бъдат поискани в последствие.

Призоваваме при възможност цялата налична документация събрана от Ваша страна (оригинали и копия) да се изпраща еднократно при приключване на преписката, а кореспонденцията да се води по мейл.

Ние от ОЗК Застраховане, твърдо вярваме, че здравето на гражданите е основен приоритет, а цената на превенцията винаги е за предпочитане пред цената на последствията.

Всички НИЕ може да избегнем сериозна криза само ако се действа навременно, отговорно и адекватно.

 

(платено съобщение)

Водещи новини

Още новини