Защо големите марки парфюми губят притегателната си сила

Pixabay
share

Корпоративни гиганти, като Estee Lauder, L'Oreal и Coty, доминират на пазара за парфюми, но дали това ще се промени?

„Всичко мирише еднакво – хората се отегчават от големите марки и искат нещо различно“, казва пред ВВС Ник Стюард, основател на новата марка парфюми Gallivant в Лондон.

Той е убеден, че има растящ апетит за „нещо по-лично, което другите хора не притежават“. Стюард решил да създаде собствена компания след няколко години като творчески директор на парижката парфюмерийна компания L'Artisan Parfumeur.

„Исках да направя нещо умно и интересно, без празни приказки, съсредоточавайки се върху най-добрите материали“, казва Стюард. Сега той продава парфюмите си онлайн и чрез специални магазини в САЩ, Италия, Германия и дори Австралия.

Линията Gallivant от унисекс парфюми е вдъхновена от и кръстена на градове, като Тел Авив и Лондон. Ароматите са пакетирани в 30-милилитрови шишета, които могат да се превозват в самолета, и са по-малки от стандартните размери в индустрията.

Виж повече тук:

Водещи новини

Още новини