Съвсем просто е. Всеки е перфектно скроен. Всеки може да изглежда безупречно. А истината е стара колкото света. Най-добрата дреха е тази, която пасва идеално на човека, на когото принадлежи. Така момчетата от Tailor Lamb, най-новият и уникален за България бранд, който шие ризи от великолепни италиански платове само по индивидуален размер, правят първите крачки към един много специфичен и страшно ценен по света бизнес. Създават онлайн ателие, в което всяка риза идва при клиента в точно подадените от него размери.
Две години преди пускането на tailorlamb.com Иво Димитров и Мирослав Долапчиев проучват родния и чуждия пазар, благодарение на опита си като част от текстилната индустрия. Двамата основатели на бранда разработват бизнеса си с корпоративно и фирмено облекло, когато се ражда новата им мечта – да се преборят със стандартите, да променят статуквото мъжката риза да не е нищо повече от задължителен елемент от бизнес дрескода и да премерят сили с жестоката конкуренция отвъд Океана, предлагайки много по-качествен продукт.
(Първото лице на Tailor Lamb – Кристиян Василев, професионален модел от Ню Йорк и треньор по бокс, собственик на биоферма в България)
Следват добрите традиции на Стария континент, работят с майстори на платове от Италия, сред които Thomas Mason, Canclini, Albini и продължават да търсят нови материи и възможности. Днес на голямата работна маса в ателието на Tailor Lamb се разполагат над 400 плата, от които клиентът да избира.
Всичко, което е необходимо, за да се осъществи покупка, е потребителят да създаде свой профил в сайта, а след това да въведе коректно всички размери, които системата му изисква. Така получените размери се изпращат дигитално към специален софтуер, който създава индивидуалната кройка. Три седмици по-късно процесът е завършен като при клиента пристига готовият продукт.
"Ориентирани сме основно към Америка и Австралия, но едва сега откриваме колко интересен и важен за нас всъщност е пазарът тук, в България. Предлагаме една услуга, която досега не е била достъпна", споделя Мирослав Долапчиев, като пояснява как в ателието всеки у нас е добре дошъл. На място екипът на Tailor Lamb му взима размерите и го консултира за всичко важно, за да разработи и ушие най-добрия продукт.
Част от промяната, за която мечаят Мирослав и Иво, е социалната кауза на Tailor Lamb. Брандът си партнира с платформата „Заедно в час“, дарявайки от всяка продадена риза сума, равна на една седмица образование на децата, лишени от този шанс в живота.
(Михаил Христов - български лекоатлет, параолимпиец, двукратен световен шампион на скок дължина за хора с увреждания)
Details matter, вярва екипът на Tailor Lamb, като се фокусира в усъвършенстването както на своя изключителен продукт, така и на платформата за поръчки с идеята да стане все по-лесна и интуитивна за клиентите.