McDonald's пусна луксозен бъргър на цена от 9 евро (17 - 18 лева) като част от новото си „гурме" меню в Швейцария. То е разработено съвместно с известния швейцарски готвач и телевизионен водещ Рене Шудел.
Известната верига за бързо хранене обикновено промотира предимно евтини менюта, но явно швейцарските клиенти са различни.
Луксозният сандвич се нарича The Prime съдържа 180-грамово телешко кюфте, сирене, бекон, рукола и специален сос. Ако си го поръчате с картофки и напитка, той ще струва дори 13 евро (около около 25 лева).
Заедно с това в Швейцария върви и реклама на изисканото фаст фууд меню The Signature, която твърди, че The Prime има „всичко – характер, вкус и размер".
Пред CNBC финансисти коментират, че подобни ходове надали ще помогнат особено на McDonald's, чиито акции през миналата година поевтиняха с 3%. ABC пък иронично пита: „Какво ще е следващото в менюто – трюфели и гъши пастет?"