Пазарът на нови автомобили в България продължава да се стабилизира.
След рекордния по продажби за годината месец юни (2154 коли) през юли са били купени 1999 бройки.
Така ръстът за първите 7 месеца на 2011-а в търговията с леки автомобили е приблизително 20% в сравнение със същия период на миналата година.
Успокояващ за дистрибуторите е фактът, че продажбите остават стабилни и на почти същите нива от рекордния месец юни, когато допинг за търговията се оказа софийският автосалон и изгодните промоции на него.
Общо 12 277 коли са купени от 1 януари до 31 юли срещу 10 267 за същия период през 2010 г. Най-търсената марка остава “Фолксваген” с 1449 продадени автомобила и пазарен дял 11,8%. След нея се нареждат “Форд” с 1120 коли (9,12%), “Тойота” с 1033 продажби (8,41%) и др.
Много по-голям е ръстът в търговията с камиони и автобуси - близо 64% в сравнение с 2010 г. Сега са реализирани 726 продажби срещу 443 през миналата година.