Интернет търсачката Google разширява все повече своето присъствие в мрежата и вече е собственик на агрегатора на дневни сделки Dealmap, гласи съобщение на сайта на агрегатора.
Dealmap се появи на пазара през май 2010 година. Компанията обаче бързо набра около 2 млн. потребители, а предложенията, които публикува, се разглеждат 85 млн. пъти на месец.
Туристическите предложения са сред най-търсените в мрежата на Delamap.
От компанията коментират, че с помощта на Google ще успеят да се разраснат и да удовлетворят желанията на своите потребители. На този етап от компанията обещават да поддържат базата и предложенията, които са качили.
Сумата, която ще плати Google, засега остава неуточнена. Тази покупка може и да спре апетитите на гиганта към сайта за колективно пазаруване Groupon. Сделката между двете компании пропадна през есента на 2010 г.