Програмата за лоялни клиенти Smile на EKO България празнува 1 година. Компанията стартира услугата през октомври миналата година с цел допълнителни отстъпки и ексклузивни оферти, достъпни както чрез ново мобилно приложение, така и чрез добре познатата физическа карта. Лоялната програма Smile е резултат от дългогодишната стратегия на EKO България да предоставя отлично обслужване, персонализирани услуги и качествени продукти на всеки клиент.
„Стартирахме програмата точно преди година в седмицата на Деня на усмивката. Това не беше случайно решение, защото искаме да продължим да работим с усмивка за нашите потребители и да следваме нашата водеща мисия: удовлетворени клиенти. Щастливи сме, когато хората тръгват на път от нашите обекти с усмивка“ – споделя Мая Хайрабедян, маркетинг мениджър в EKO България.
За да отбележи своята първа годишнина, компанията организира специална промоция с хиляди награди, а сред най-атрактивните са 5 електрически скутера Motoretta Plus. Клиентите, които зареждат гориво или закупят продукти от който и да е ЕKО обект в страната, ще имат възможност да спечелят един от пет модерни електрически скутера чрез томбола. В допълнение всеки, който има инсталирано приложението EKO Smile, може да участва и в играта „Колелото на късмета“ и да спечели ваучер за гориво, допълнителни Smile точки, купони за големи отстъпки или безплатни продукти от кафе зоната и минимаркета. Периодът на специалните промоции по повод рождения ден на EKO Smile ще продължи до края на месец ноември 2024 г. Пълните условия на кампанията може да откриете на сайта ekosmile.bg.
„Стараем се да подаряваме на клиентите ни поне по една усмивка на ден и в продължение на година работихме ежедневно за това програма Smile да бъде по-атрактивна и по-полезна. Продължаваме постоянно да добавяме допълнителни функционалности и оферти от нашите партньори. Последното ни нововъведение са дигиталните стикери, които иначе хората познават като стикерите, които събират и лепят в брошури, за да закупят продукти на промоционална цена. Следващите ни стъпки са свързани с оптимизиране представянето на офертите и промоциите ни, така че клиентите да могат бързо да се ориентират кои са най-новите и подходящи за тях предложения. Знаем, че бъдещето е в дигиталната среда, затова обръщаме специално внимание на функциите в мобилното приложение.“ – добавя Таня Терзиева,Супервайзър CRM и лоялна програма.
През изминалата една година ЕKО България се фокусира върху внедряването, развитието и подобряването на програмата с цел тя да бъде по-достъпна и по-лесна за използване от клиентите. Предимствата, които те получават, са по-високи отстъпки на горивата и негоривните продукти, както и специални оферти от партньорите в програмата. Освен това събраните EKO Smile точки осигуряват възможност за изгодни оферти и безплатни продукти в кафе зоната.
Всички клиенти, за които ЕKО е предпочитана бензиностанция, могат да се включат в лоялната програма EKO Smile, като свалят дигиталното приложение от Google Play, App Store, Huawei AppGallery, като се регистрират в ekosmile.bg или на място във всеки един от общо 98 обекта в цялата страна.
За ЕKO България:
ЕKO България ЕАД стъпва на българския пазар през 2002 г. Компанията е част от HELLENiQ ENERGY Group – една от водещите енергийни групи в Югоизточна Европа. Успешното развитие на ЕKO България е резултат от следване на основната й мисия – да предлага разнообразие от продукти с гарантирано качество и възможно най-доброто обслужване. Компанията разполага с непрекъснато разширяваща се мрежа от 98 бензиностанции към момента, опериращи под търговската марка ЕKO на територията на Република България, където повече от 1000 души обслужват нашите клиенти. Досега компанията е инвестирала над 200 милиона лева в българската икономика от 2002 г.
(платено съобщение)