UNIQA България получи най-високото отличие „Любима марка“ на българския потребител в 15-тото издание на класацията „Любимите марки“.
UNIQA се пребори за отличието застраховател №1 след достойно представяне в три последователни етапа в категорията „Застрахователна компания“, в рамките на които над 70 хиляди души гласуваха в 35 категории.
Десислава Чучулайн, Мениджър „Бранд и комуникации“ в УНИКА България прие наградата на официална церемония. „Щастливи сме, че сме застрахователната компания, за която потребителите в България дадоха най-много гласове. Тази награда е за колегите в UNIQA, които ежедневно работят, за да предоставят застрахователни решения на най-високо ниво. Благодарим на нашите партньори и клиенти за доверието.“, заяви тя.
Класацията "Любимите марки" за пореден път доказа, че е не само индикатор за потребителските предпочитания, но и платформа, която насърчава прозрачността и доверието между брандовете и техните клиенти.
Над 70 500 души подкрепиха предпочитаните от тях брандове в единствената потребителска класация у нас „Любимите марки” за 2024 г. Общо подадените гласове само в третия финален кръг бяха 1 542 678, като общо подадените гласове надвишиха 3 милиона.
(платено съобщение)