В наши дни ползваме редица приложения, които значително улесняват живота ни, пестят ни време, излишни нерви и ни помагат да живеем по-качествено и по- информирано. От сутрешните спортни занимания, до таксито, което очакваме нетърпеливо, бързайки за работа. Технологиите ни помагат и за да проследяваме пътя на онлайн покупките си и да управляваме редица услуги, а защо не и да научим нов език.
Новата услуга А1 Tracker е първата по рода си сред телекомите в България. С нея клиентите на А1 могат да проследяват в реално време подадените от тях сигнали за технически затруднения с фиксирани услуги и да виждат статуса на заявка за инсталацията на домашен интернет и телевизия. Услугата е напълно безплатна за абонатите на телекома и може да се използва от всеки с регистрация в приложението или уеб портала на Моят А1.
Функционалността А1 Tracker спестява време на клиентите и дава по-ясна информация кога да очакват разрешаването на казуса или инсталацията на нова услуга, без да се налага да се свързват с кол центъра на А1. В Моят А1 има икона за A1 Tracker, чрез която се влиза в специална секция, в която клиентите могат да открият активните си заявки, ,както и да прегледат история на минали сигнали и поръчки с детайли за тях.
Когато има активна заявка, на началния екран в приложението или уеб портала на Моят А1 автоматично се визуализира банер с тракера с 4 последователни стъпки. При сигнал за техническо затруднение стъпките са заявка, проверка, посещение и решение, а когато заявката е за инсталация на нова услуга - покупка, обработка, посещение и услуга. Всеки клиент на фиксирана услуга от А1 с регистрация в Моят А1 може да вижда актуален статус към съответната стъпка и какво предстои до приключването на заявката. A1 Tracker дава възможност потребителят да се запознае и с повече подробности с клик върху линка „Детайли“.
Тази услуга е поредната новост от А1, която има за цел да предостави лесна и бърза възможност за самообслужване за клиентите на телекома. Благодарение на мобилното приложение или уеб версията на Моят А1 всеки може сам да управлява дигитално услугите си в удобно за него време, 24 часа в денонощието.
(платено съобщение)