Общинското баскетболно игрище на ул. „Богатица“ в кв. Лозенец е мястото, което тази година избраха от Банка ДСК да преобразят с проекта „Град като хората“. Теренът е избран, защото от финансовата институция искат да насочат вниманието към темата за запуснатите терени и активния начин на живот в градска среда.
В началото на септември в официалния си Инстаграм профил Банка ДСК отправи предизвикателство към жителите на София да познаят кое е новото място, което ще претърпи пълна промяна, като през цялото време на онлайн кампанията се публикува подсказващи улики.
Художникът Николай Петров – Glow, който преобрази игрището с площ от 950 кв. м. и го превърна в цветна мозайка от фигури, споделя, че името, което е дал на творбата сипо проекта „Град като хората“ е Good Game. Времето за работа е 10 дни, като обновяването включва цялостно освежаване на терена. “Good Game представя динамична игра на цветове, в която се противопоставят двете основни гами - топлата срещу студената и символизират битката между два отбора на терена. Творбата подчертава даденостите на игрището и обединява прилежащите елементи на площадката - кошове и табла, наказателното поле и центъра, както и зоната с двете маси за тенис.“ – каза Николай Петров – Glow.
„Нашата компания има конкретни фокуси в политиката си за корпоративна социална отговорност. Като финансова институция, не случайно сме избрали четири сфери - устойчиви градове, деца и образование, природа и околна среда, и доброволчество. С „Град като хората“ допълваме усилията на нашия „Регионален фонд за градско развитие“, чиито проекти са насочени към изграждането на устойчиви градове и общности – чрез тях финансираме обществен транспорт, паркове, културни събития. А с „Град като хората“ даваме гласност на проблема със запуснатите терени, които могат да се превърнат в привлекателни спортни площадки и места за социални контакти на жителите от квартала“, коментира г-н Тамаш Хак-Ковач, главен изпълнителен директор на Банка ДСК.
Официалното откриване на игрището ще се случи в началото на октомври под формата на спортно събитие, като от Банка ДСК обещават интересна програма, ефектни демонстрации и добро настроение.
Подробности по кампанията можете да следите в социалните мрежи на Банка ДСК, както и на платформата Банка ДСК Помага.
(платено съобщение)