Няколко дни преди дългоочакваното първично публично предлагане (IPO) на Facebook един от най-големите рекламодатели - General Motors, се отдръпна от платформата, съобщава Wall Street Journal.
Причината автомобилният производител да прекрати своите инвестиции в реклама в социалната мрежа е незадоволителната ефективност, пише dnevnik.bg.
Корпорацията е започнала анализ на ефективността на своята Facebook стратегия по-рано през годината, пише още Wall Street Journal. Като резултат от него компанията е взела решение да запази своето присъствие в социалната мрежа, продължавайки да поддържа свои собствени страници, но да прекрати всичките си разходи за реклама.
"Ръководството прецени, че платените реклами имат малко въздействие върху потребителите", казват от GM.
Компанията е похарчила около $10 млн. за реклама в социалната мрежа през миналата година. Това е съвсем малка част от общия рекламен бюджет на корпорацията, който възлиза на $1.8 млрд. за 2011, което нарежда GM като номер 3 рекламодател в САЩ.
General Motors спира рекламите си във Facebook
- 16.05.2012 | 13:33
- 1263