"Юнайтед груп" купуват и "Вестник Телеграф ЕООД" от Intrust EAD

share

„Юнайтед Груп“, водещият доставчик на телекомуникационни услуги и медии в Югоизточна Европа, днес обяви, че е постигнато споразумение за придобиването на българския „Вестник Телеграф ЕООД“ - най-големият вестникарски бизнес, от Intrust EAD.

На българския пазар „Юнайтед Груп“ притежава телеком-оперaтора VIVACOM и мултиплатформена медийна компания „Нова Броудкастинг Груп“. „Развълнувани сме да обявим тази сделка. България е привлекателен пазар за „Юнайтед Груп“ и бизнесът с „Телеграф“ добре допълва другите ни медийни активи тук, давайки ни липсващия компонент – печатни медии“, каза изпълнителният директор на „Юнайтед Груп“ Виктория Боклаг.

КЗК разреши на "Юнайтед медия" да придобие и "Вестник Телеграф" ЕООД

„С „Телеграф“ като част от дейността ни, „Юнайтед Груп“ ще предлага пълния спектър от медийни услуги в България. Добавяме липсващото парче към пъзела, за да създадем 360-градусов бизнес тук. Виждаме възможност за бъдещо подобряване на всички издания в групата на „Телеграф“, както и за преминаване към дигитално съдържание, което ще засили дигиталното ни портфолио в България“, каза Боклаг, съобщават от пресцентъра на „Юнайтед Груп“.

„Вестник Телеграф“ ЕООД управлява няколко търговски марки:

„Телеграф“ – най-големият ежедневник в страната

„Монитор“ – национален политически и икономически ежедневник

„Мач Телеграф“ – водещ национален спортен ежедневник

„Политика“ – национален политически и икономически седмичник

„Europost“ – англоезичен седмичник

„Борба“ – регионален ежедневник от област Велико Търново

„Телеграф“, „Монитор“, „Политика“, „Europost“ и „Борба“ предлагат също и дигитално съдържание чрез уебсайтовете си. Очаква се сделката да приключи през първото тримесечие на 2021 г. и подлежи на обичайни регулаторни одобрения.

Окончателно: "Юнайтед груп" купи NOVA

„Юнайтед Груп“ навлезе на българския пазар, когато през 2019 г. спечели търг за придобиването на VIVACOM, водещата телекомуникационна компания в страната. Това е последвано от придобиването на най-голямата мултиплатформена медийна компания в България – „Нова Броудкастинг Груп“, което бе завършено през януари 2021 г. Работеща както в телекомуникационния, така и в медийния сектор, платформата на „Юнайтед Груп“ обединява водещите оператори и най-добрите производители на съдържание в Югоизточна Европа.

За „Юнайтед Груп“:

Със седалище в Нидерландия, „Юнайтед Груп“ е водещият телекомуникационен и медиен оператор в Югоизточна Европа. Оперираща в осем държави, компанията има близо 10 млн. потребители и 11 хил. служители*. „Юнайтед Груп“ има най-широкото покритие на мрежа в региона и предлага на потребителите най-привлекателната селекция от телевизионно съдържание от цял свят. Значителните инвестиции в дигитална инфраструктура, съдържание и технологии гарантират качеството на предлаганите продукти и услуги. От март 2019г. мажоритарен собственик на „Юнайтед Груп“ е BC Patners, една от най-големите глобални инвестиционни компании.

(*към края на 2020г.)

Водещи новини

Още новини