Съвсем скоро предстои церемонията по раздаването на годишните награди на Българската асоциация на рекламодателите, а крайният срок за подаване на номинациите е 8 септември.
Става дума за събитие, което представителите на рекламния и медийния бизнес у нас очакват с особен интерес, а наградите на БАР са състезание на олимпийски принцип, в което губещи са само тези, които не са подали заявката си за участие навреме.
Рекламодатели, комуникационни агенции и студенти и този път ще се състезават в три отделни конкурса BAAwards2019. В момента е в ход подаването на заявки от рекламодатели и от комуникационни агенции, които тази година за първи път имат и отделен конкурс в надпреварата за бизнес наградите на БАР.
Как се развива конкурсът и какви са правилата, по които съдийските комисии избират победителите? Това попитахме Свилен Стрезов, председател на БАР. Вижте какво ни сподели той във видеоматериала.
(платено съобщение)