Петото издание на конкурса BAAwards на Българската асоциация на рекламодателите (БАР) набира скорост и в секцията на бизнес наградите.
Под мотото "БАРкод на успеха", ще бъдат отличени екипите и експертите реализирали най-добрите и успешни маркетингови стратегии през изминалата година. Условията за участие изискват кампаниите да са осъществени в периода между 1 януари 2017 г. и 15 май 2018 г. Участниците могат да подават своите заявки онлайн до 02 септември 2018 на сайта на конкурса.
BAAwards 2018 стартира с обявената за първи път в тазгодишното издание награда на БАР за студентски проект по маркетингови комуникации. Ентусиазираните екипи от университетите се включиха с рекорден брой предложения. Сега набира скорост и подаването на проекти за бизнес награда. Кандидатстващите се състезават за екипно или индивидуално отличие в 10 различни категории:
- "Нов продукт",
- "Нова услуга",
- "Нова корпоративна марка",
- "Ребрандинг на продукт",
- "Ребрандинг на услуга",
- "Корпоративен ребрандинг",
- "Пускане на пазара на обновен продукт",
- "Пускане на пазара на обновена услуга",
- "Активиране на марка",
- "Корпоративна социална отговорност"
Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР, сподели: „BAAwards стартира през 2014 с 29 заявки и средна оценка от 18,7т. (при макс. 30). Четвъртото издание – през 2017, завърши с 43 заявки и средна оценка от 22,77т. Надяваме се, че тенденцията за увеличение на броя и качеството на подаваните проекти ще се запази и тази година. BAAwards® вече е разпознаваема марка, символ на най-висок професионализъм в маркетинговите комуникации, представен от гледната точка на тези, които носят пряката отговорност за бизнеса – рекламодателите. Каним всички, които знаят тайните на БАР-кода на успеха, да ги споделят в конкурса до 2 септември!“
Подробна информация за конкурса BAAwards – срокове и условия за участие, може да прочетете на "BAAwards 2018’ – Баркод на успеха".
За БАР:
Българска асоциация на рекламодателите (БАР) е учредена в началото на 2008г. Едни от основните цели на асоциацията са повишаване възвръщаемостта на инвестициите в реклама, въвеждане и развитие на стандарти за отговорна и етична комуникация към потребителите.
Мисия на БАР е да насърчава професионализма в маркетинговите комуникации, да утвърждава високи професионални стандарти, да споделя българските постижения, да развива ноу-хоу и практическо обучение на специалисти и студенти.
От 2014 година асоциацията отличава експертите и екипите, реализирали най-успешни и иновативни маркетингови стратегии през предишната година с наградите BAAwards, които вече се утвърдиха като нейна запазена марка.
Добрият маркетолог умее да разшифрова кода на пазара и на потребителските нагласи, за да избере най-ефективните подходи, които водят до успех. БАР отличава тези, които успяват да разшифроват пазарните тенденции и потребителски нагласи и да ги превърнат в успешни кампании, белязани с “Баркод на успеха“- слоганът на BAAwards 2018.
Повече информация за организацията може да намерите на: https://baa.bg/