Общо 3000 души са участвали в състезания по воден слалом, велошествия, крос преходи и много други спортни инициативи, част от проекта „Периметър здраве“ в Русе. Над 2000 деца и родители от Пловдив пък са спортували благодарение на комбинираната спортна площадка, изградена в детска градина „Малкият принц“. Площадката е оборудвана с вратички за футбол, баскетболни табла, корт и ракети за тенис и редовно посреща желаещите да спортуват пловдивчани.
Това са само малка част от спортните проекти, чиято реализация стана възможна благодарение на клиентите на Lidl и първото издание на най-голямата социално отговорна инициатива на веригата „Ти и Lidl за по-добър живот“. В момента се провежда нейното второ издание и клиентите на веригата отново могат да подкрепят стойностните идеи само докато пазаруват. До 10 юни компанията отделя по 3 ст. на всеки касов бон, като със събраната сума ще финансира обществено значими проекти в областта на образованието, опазването на околната среда, културата и историческото наследство, както и активния начин на живот. Именно по този начин с всяка покупка клиентите на Lidl помагат и допринасят за реализацията на подобни значими проекти.
Точно такъв е и изграденият приключенски лагер „Момчил юнак“ в с.Момчиловци, до Смолян, благодарение на който над 260 деца спортуват сред природата, като участват в туристически преходи, игри на открито и дори звездни наблюдения.
Миналата година Лидл България финансира общо 31 проекта от цялата страна, чиято реализация се очаква да приключи до края на тази година. До 20 юни е срокът, до който неправителствени и граждански организации могат да кандидатстват със своите проекти на lidl.bg/ti, като одобрените за финансиране ще получат финансова подкрепа в размер до 10 000 лв. Инициативата „Ти и Lidl за по-добър живот“ отразява стремежа на Лидл България да допринася за по-пълноценния и качествен живот на хората в различните региони в страната.