Пазарът на рекламите в САЩ се очаква да генерира приходи от 197 милиарда долара тази година, което е с 5.5% повече от 2017 г., според нова прогноза на Magna. Това е повече в сравнение с предишната оценка на Magna, която прогнозира ръст от 5%.
Прoгнозата също така подобрява ръста от 2,7% през 2017 г., което се отразява на тазгодишните събития, като междинните избори за федерален парламент (435-те депутати в долната камара и една трета от 100-те сенатори) и вота за губернатори в 39 от 50-те щата, зимните олимпийски игри и Световното първенство по футбол. Освен това, Magna прогнозира, че продажбите на реклами ще нараснат с 3,7%. Това е малко по-бавно от увеличението от 4,5%, наблюдавано през 2017 г.
Дигиталната реклама се разраства с по-бърз темп, отколкото прогнозира по-рано Magna, като се очаква тя да контролира половината от парите за реклама през 2018 г.
Дигиталните рекламни формати се очаква да донесат 50% от общите продажби тази година, което е с една година по-рано от очаквано, според Magna. Продажбите им се очаква да нараснат с 14% тази година до 97 млрд. долара, като почти 60% от тях идват от мобилна реклама.
Приходите от реклама от традиционните медии като телевизия, печат и радио продължават да спадат. Традиционните приходи от офлайн реклами се очаква да се свият с 5% до 96 млрд. долара. При националните телевизии се очаква да останат без промяна, при местните телевизии те ще се увеличат с 10%, при печата ще спаднат с 18% и при радиата ще паднат с 4%, според Magna.
През 2017 г. цифровата реклама е нараснала с 18%, докато традиционните продажби на офлайн реклами са намалели с близо 5%.
Рекламните банери намаляват
Почти всеки дигитален формат отбеляза ръст през миналата година, освен статичните рекламни банери, които се свиха с 9% заради програмите за блокиране на реклами, по-ниската инвентаризация и замразяването на цените на рекламите. Дигиталният растеж беше изцяло концентриран върху мобилните реклами, които нараснаха с 40% до 48 млрд. долара. Приходите от дисплей рекламата се понижиха с 2%.
Телевизионната реклама отбеляза 2.2% спад през 2017 г. Телевизионните компании успяха да намалят част от спада в традиционните продажби на реклами, като се възползваха от цифровите си платформи, 1,7 милиарда долара от които идват от Hulu. Но това все още не e достатъчно, за да компенсира спада в традиционните продажби на телевизионни реклами.