Aegis Media става глобален медиен партньор на General Motors

share

Днес Aegis Media спечели търг за договор на стойност от 3 млрд. долара, с който те стават медиен партньор на General Motors в световен мащаб.

Днешната сделка е най - голямата досега на една медийна агенция за консултация от глобален рекламодател с годишни разходи за медии по света от 3 млрд. долара. Също така това е и най - голямото бизнес постижение на групата.

Това означава, че Карат ще бъде световен медиен партньор на GM за период от четири години след пълен и обстоен преглед на компанията, извършен през четвъртото тримесечие на 2011 година. Новият бизнес се основава на изключително успешните връзки на Aegis Media като медиен партньор на General Motors от 2007  година насам.

Договорът, който започва от април 2012, включва медийно планиране и купуване, проучване, социални медии и мобилни комуникации.

Партньорството, отвъд нашите три отчетни региона Европа, Близкия Изток, Африка, Америка и Азиатско-тихоокеанския регион - обхваща общо 140 страни, ще се управлява и координира от глобалния екип на Карат в Ню Йорк.

Възлагането на договора от GM e знаково за бизнеса на Карат, за развитието на бизнеса в Северна Америка, свързването на пазарите в Латинска Америка, Азиатско  - тихоокеанския регион и Близкия Изток и Африка, и утвърждаването на позициите на Карат в Европа.


 

Водещи новини

Още новини