Над един милион българи се информират от радиата, съобщи Мира Радева, директор на Института за социални изследвания и маркетинг МБМД.
Тя представи проучване за медийния пазар в началото на 2012 година.
Сред телевизиите водеща продължава да е bTV с над 90% аудитория. На второ място е Нова телевизия, следвана от БНТ. На следваща позиция са филмовите телевизии и "Нешънъл джиографик" за сметка на отлив от "Дискавъри". Делът на четящите преса леко се увеличава, но това е заради появата на все повече издания, каза Мира Радева. Най-четен продължава да е вестник "Труд", следван от "24 часа", на трето място е "Телеграф". Голяма част от анкетираната аудитория твърди, че цената на вестника има значение за избора. Наблюдава се леко увеличение на ползващите интернет, показва още изследването, информира БНР.