Visa и Мastercard ще продават историята на пазаруването на своите клиенти

share

Най-големите разплащателни системи се Visa и Mastercard готвят да започнат нов бизнес, пише в. Уолстрийт джърнъл

Фирмите искат да продават на рекламни агенции покупателната история на своите клиенти, което следва да повиши многократно ефективността на рекламите в интернет. Специалисти смятат, че подобна новост ще се превърне в истинска революция в света на рекламата, защото ще позволи интегрирането на виртуалната дейност на хората с техните предпочитания в реалния живот.

Според изданието, в момента двете фирми проучват възможните варианти за създаване на обща база данни с покупките на своите клиенти, достъпът до която ще се предлага на рекламните компании. Запознат с плановете на компаниите източник смята, че системата ще действа по следния начин: на клиент, разплатил се с карта в ресторант за бързо хранене, ще му бъде предложена реклама на средства за отслабване, при това преди да се предложи определен товар технологията ще позволи да се разбере дали клиентът го е купувал и по-рано.

В момента целевата реклама се базира на ползването на онлайн търсачките от потребителите и никак не е свързано с техните нужди в реалния живот, отбелязва изданието.

Водещи новини

Още новини