"Дневник" и "Пари" спират. Нов вестник на пазара "Капитал Daily"

share

Нов бизнес всекидневник ще дебютира на вестникарския пазар в началото на ноември - "Капитал Daily" ще наследи "Дневник" и "Пари", които ще се слеят. Той ще обединява най-доброто от съдържанието на двете издания, съобщава в новия си брой "Капитал".

"Капитал Daily" ще предлага познатия микс от качествена журналистика, анализи и коментари на най-важните новини от деня, така че активните хора да имат достоверна и смислена информация.

Промяната идва след като преди седмица беше сключена сделка за стратегическо партньорство между "Икономедиа" (издател на "Капитал" и "Дневник") и шведската медийна група Bonnier, която до края на септември издаваше вестник "Пари" (от седмица той вече се издава от "Икономедиа").

"Логиката на сделката е да се обедини бизнес аудиторията на българския пазар и да има повече потенциал за създаване на качествена журналистика", обяснява пред "Капитал" новият изпълнителен директор на "Икономедиа" Лилия Апостолова. Досега тя беше изпълнителен директор на българското дружество на Bonnier и главен редактор на "Пари". Според нея новият всекидневник ще бъде доста по-добър от двата досегашни.

След сливането на "Дневник" и "Пари" издателите ще положат усилия съвпадащите рекламодатели и абонати на двата вестника да получат повече стойност за инвестициите си. "Ще бъде удължен периодът на абонамента, а компаниите, които са предплатили да получават вестниците, ще получат възможности и за контекстуални реклами, които да представят техния бизнес в сайтовете на "Икономедиа", обясни Лилия Апостолова.

Непроменен ще остане фокусът на различните продукти, които групата издава. "Трите информационни продукти под марката "Капитал" (седмичника "Капитал", "Капитал Daily" и capital.bg) ще бъдат насочени към групата на активните хора, които взимат решения", обясни новият изпълнителен директор.
 

Водещи новини

Още новини