"Икономедиа" и Bonnier сключиха сделка за стратегическо партньорство и вестник "Пари" вече е част от портфолиото на "Икономедиа". Вестникът ще запази бизнес позиционирането си и ще бъде значително подсилен като формат след вливането в "Икономедиа", която има богат и дълъг опит в България в областта на издаване на бизнес медии.
"Икономедиа" планира да слее двата всекидневника "Дневник" и "Пари", като запази и развие допълнително най-силните страни на двете издания. В резултат на сделката, Лилия Апостолова ще бъде новият изпълнителен директор на "Икономедиа". Елица Ангелова, която заемаше тази позиция, напуска компанията. До сега Лилия Апостолова беше изпълнителен директор и главен редактор на "Пари", а преди това е работила като журналист и управляващ редактор в "Капитал".
Андерс Ериксон, CEO на Bonnier Business Press International, каза: "Радваме се, че "Пари" ще се присъедини към "Дневник" и "Икономедиа". Заедно ще формираме по-силна комбинация по отношение на бъдещото развитие на продуктите. Bonnier очаква дългосрочното си партньорство и сътрудничество с "Икономедиа", което ще последва от подписването на днешното споразумение."
Иво Прокопиев, съсобственик на "Икономедиа", каза: "Стратегическото партньорство между "Икономедиа" и Bonnier е много добра новина за българския медиен сектор. Това ще помогне за подобряването на качествената журналистика и ще заздрави независимостта на "Пари", "Дневник", "Капитал" и останалите заглавия. Договорът ще позволи на двете компании да обменят информация, ноу-хау и най-добри практики."
Трусове и рокади в Икономедия след сделката с в. "Пари"
- 30.09.2011 | 16:23
- 1935