Пощенска банка ти дава атрактивни предложения за кредит с фиксирана лихва за първите 3 години
Като собственик на бизнес често ти се случва да вземаш важни решения, правиш целенасочени избори и намираш път към нови възможности. Свободният ти стил, новаторски дух и гъвкавостта, които притежаваш, ти помагат това да се случва с лекота, за да приветстваш нови и свежи идеи, и да подобряваш постоянно наличните резултати. Да бъдеш предприемач със сигурност обаче е изключително вълнуващо и невероятно приключение. За целта са необходими положителната нагласа, която да подхранва мотивацията ти и правилният кръг от хора и партньори, които да те вдъхновяват занапред. И за да те подкрепим и ние в стремежа ти към усъвършенстване ти предлагаме няколко водещи стъпки, които ще ти служат за насока по пътя.
1 - Следвай ясен план
Вече имаш успешен бизнес, но продължаваш да търсиш идеи как да го развиеш? По какъв начин можеш да разшириш обхвата му, за да достигнеш до още повече хора?Какво трябва да предприемеш, за да реализираш новите си проекти? Все въпроси, на които трябва да потърсиш точния отговор. И ако интуицията ти извежда наяве интересни самоинициативи, то разумът ти ще те насочи към правилното решение, за да ги постигнеш. Може би вече е време да помислиш за представянето на бизнеса ти в онлайн среда или пък за желанието ти да приложиш нови технологии в производствения процес. С постоянство, позитивна нагласа и партньори, които ти дават необходимата подкрепа, нещата ще се случат по-лесно, отколкото предполагаш.
2 - Постави си ключови цели
Увереността и добрите организационни и управленски умения са от изключително значение за собствениците на бизнес. Благодарение на тях предприемачите могат да контролират и координират действията си по най-ефективния начин за постигането на предварително зададени цели. И ако вече имаш план какво искаш да постигнеш в краткосрочен и средносрочен период, то сега е важно да се замислиш и за другите по-специфични детайли как да се случи това. Като закупиш ново оборудване, допълнителни материали, суровини, консумативи или стоки, които ще са необходими за развитието на бизнеса ти, инвестираш в изграждането на нови производствени помещения или в енергийно ефективни активи, като покриеш съществуващи оборотни нужди на фирмата ти, или просто разшириш и модернизираш различни структури от производството.
3 - Избери си правилен бизнес партньор …
Мотивацията е от ключово значение за успеха на всяка компания, ето защо твоят бизнес партньор трябва да бъде също толкова находчив и отговорен и да подкрепя дори и най-смелите ти идеи. Способността за екипна работа и успешно сътрудничество вдъхновява партньорите да развиват идеи и концепции, които са основополагащи за бизнеса. Акогато усилията са обединени, колаборацията носи все по-атрактивни резултати. Пощенска банка, като един от лидерите на пазара на финансови услуги, ще те спечели с разнообразни и достъпни финансови решения, иновативни продукти и услуги, професионално консултиране, специално внимание и отлично обслужване, за да получиш индивидуално предложение за максимално удовлетворение.
4 … и заложи на подходящото финансово решение
Ако управляваш бизнес с годишен оборот до 4 000 000 лева и вече намери отговор на въпросите по-горе, благодарение на предложението си за оборотен или инвестиционен кредит с фиксирана лихва за първите 3 години, Пощенска банка ти предоставя решение, с което ще те подкрепи по пътя на успеха ти. Кредитът може да бъде в лева или евро, с минимален срок на изплащане от 5 години и максимален срок – до 10 години. Разполагаш и с възможността за погасяване с равни месечни вноски, с която можеш да предвиждаш, оптимизираш и разпределяш фирмения бюджет с лекота. Банковатаинституция ти дава и възможност за пълно съдействие чрез видео консултации с висококвалифицираните си експерти в дистанционна среда, както и във всеки един от Специализираните си центрове „Банкиране малък бизнес“ в различни градове от страната.
Повече информация и пълните условия за финансиране от Пощенска банка можеш да откриеш на www.postbank.bg, както и в най-близкия до теб офис на институцията в страната.
(в материала има продуктово позициониране)