Обрат: БиТиВи срещу Нова

Интернет
share

Броени часове след като Нова Броудкастинг Груп подаде сигнал в Комисията за защита на конкуренцията, алармирайки, че колегите им подбиват рекламния пазар, bTV реагира с декларация до медиите. В нея най-гледаната телевизия отрича всички обвинения и на свой ред обявява, че Нова използва нелоялни конкурентни практики.

Във връзка с разпространеното до медиите съобщение от Нова Броудкастинг Груп днес, 20 юни, bTV Media Group обръща внимание, че изнесената информация съдържа грубо изопачаване на факти и разпространение на неверни сведения, което само по себе си представлява нелоялна конкуренция в опит да се увреди доброто име и доверието към конкурент.

Медийната платформа на bTV Media Group е изключително ефективна. Рекламодателите сами избират да рекламират при нас именно заради високите резултати и качеството на програмата, доказани за пореден път от класацията на 50-е най-гледани ТВ програми от началото на 2011 година. Единствено предавания на bTV попадат в топ 50 за периода 1 януари - 19 юни 2011 г., а Нова Броудкастинг Груп не участва с нито едно предаване.

Търговската политика на bTV Media Group е публична, широко достъпна и дава равен шанс на всички рекламодатели, като е съобразена с регулацията на конкуренцията. Още повече, че е изцяло съобразена с икономическата ситуация в България.

bTV Media Group със съжаление отчита, че днешните действия от страна на Нова Броудкастинг Груп най-вероятно служат като оправдание за поредицата от явни неуспехи на компанията от началото на 2011-та година.

Водещи новини

Още новини