Компанията отчита 11% ръст спрямо периода януари-май миналата година.
Средно по 150 хил. клиенти на ЧЕЗ месечно са избрали да платят безкасово сметките си за електроенергия от началото на годината до края на май, което е ръст от 11% спрямо същия период на 2010 г. От тях 70 хиляди, или 15% повече от миналата година, са предпочелите системата за електронни разплащания на ePay.
„Естествено е все повече потребители да предпочитат да бъдат обслужвани от разстояние. В тази връзка работим върху различни проекти, свързани с индиректното обслужване на клиентите ни, сред които и предлагането на множество удобни начини за безкасово плащане. Вярвам, че с течение на времето все повече хора ще откриват предимствата им и ще се възползват от тях“, каза Петър Докладал.
През 2010 г. ЧЕЗ и ePay проведоха съвместно кампанията „Безплатна сметка за ток”, целяща популяризирането на електронните плащания. В рамките на инициативата 33-ма клиенти на ЧЕЗ, използвали системата ePay за плащане на задълженията си за електроенергия, получиха по една безплатна сметка за ток. Равносметката показа, че компанията е подарила на своите клиенти безплатни сметки за ток на обща стойност 1700 лева.
ЧЕЗ предлага на потребителите различни начини за безкасово плащане – по електронен път, по банков път, чрез sms. Клиентите могат да получат изчерпателна информация за всеки от тях в секцията „За клиента“ на корпоративния сайт – www.cez.bg, или на денонощната информационна линия на компанията – 0700 10 010.